Algemeen
Kan ik jullie bellen?
Dat kan, we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00.
Ons telefoonnummer is: +31 (0) 297 22 82 20.
Let op: op feestdagen kan de bereikbaarheid afwijken.
Kan ik jullie mailen?
Je kunt ons 24/7 een mail sturen. Wij doen ons best om deze (tijdens onze openingtijden) dezelfde dag nog te beantwoorden.
Kan ik jullie bezoeken?
Als online webshop hebben we echter geen fysieke showroom waar onze producten tentoongesteld staan. We streven ernaar om onze klanten een uitgebreide online ervaring te bieden via onze website, waar gedetailleerde informatie, afbeeldingen en beoordelingen beschikbaar zijn voor elk product.
Als u specifieke vragen heeft over een bepaald product of als er meer details nodig zijn voordat u een aankoopbeslissing neemt, staan wij klaar om u te assisteren.
Bestellen
Het juiste product vinden
Om het product te vinden waar je naar op zoek bent kun je het product zoeken in het hoofdmenu. Je hebt bij de meeste menuknoppen de mogelijkheid om een submenu te selecteren. Hierna kan je op de productpagina filteren op jouw wensen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:
- Blader door ons assortiment en voeg de gewenste producten toe aan jouw winkelwagen.
- Klik op het winkelwagenpictogram rechtsboven en controleer jouw bestelling.
- Klik op ‘Afrekenen’ en volg de instructies om je gegevens in te vullen en de betaling af te ronden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja, je kunt jouw bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel ons op telefoonnumer +31 (0) 297 22 82 20.
Ik heb een pre-order product besteld, wat nu?
Het komt weleens voor dat een product uitverkocht is maar onderweg is naar het magazijn. Dan zetten wij de desbetreffende producten online als pre-order producten. Zodra je een pre-order product besteld hebt plaats je als het ware een reservering voor het desbetreffende product. De verwachte levertijd staat aangegeven op de website bij het desbetreffende product. Wanneer de goederen aangekomen zijn in het magazijn worden ze vaak dezelfde dag of een dag erna verzonden. Op dat moment krijg je een mail met een track & trace dat het pakket onderweg is.
Kan ik mijn bestelde producten tijdelijk opslaan bij Voordelig Design Sanitair?
Dat is zeker mogelijk! Wij begrijpen het goed dat bij een verbouwing of verhuizing ruimte kostbaar is. Tot 12 maanden na aankoop slaan wij jouw aangekochte producten volledig gratis op in ons magazijn. Wil je gebruiken maken van de tijdelijke opslag? Plaats dan in de bestelnotitie jouw gewenste levermoment. De bestelnotities kan je vinden in de winkelmand pagina waar je jouw adresgegevens invoert.
Betalen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Creditcard (Visa, MasterCard, American Express)
- PayPal
- Achteraf betalen via Klarna en In3
- Bancontact
- Apple Pay
- Directe bankoverboeking
- SOFORT Banking
- Billie zakelijk achteraf betalen
Is online betalen veilig?
Ja, wij maken gebruik van de nieuwste beveiligingstechnologieën om ervoor te zorgen dat jouw betalingsgegevens veilig zijn. Al onze transacties verlopen via een beveiligde SSL-verbinding.
Ik heb een bouwdepot, wat nu?
Heb je een bouwdepot? Dan kan je het beste het volgende doen.
Kies tijdens het bestellen voor de optie “bank overboeking”. Je ontvangt dan de factuur met het totaalbedrag. Deze kan je vervolgens bij de bank indienen.
Verzenden
Hoe lang duurt de levering?
De levertijd varieert per product en staat vermeld op de productpagina. Over het algemeen worden producten welke op werkdagen voor 15:00 uur besteld worden de volgende dag geleverd. De voorraadmelding staat per product aangegeven op de productpagina, winkelmand overzicht en afrekenpagina.
Kan ik mijn levermoment bepalen?
Voordelig Design Sanitair werkt nauw samen diverse transportbedrijven. Hierdoor is het mogelijk voor jou om te bepalen wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Ons transportbedrijf levert tussen dinsdag en zaterdag. Op maandag en zondag wordt er niet geleverd. Wil je graag op een bepaalde dag geleverd krijgen? Plaats dan een opmerking met jouw gewenste dag van levering in de bestelnotities. De bestelnotities kan je vinden in de winkelmand pagina waar je jouw adresgegevens invoert.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven €100,- worden gratis verzonden binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder €100,- rekenen wij €6,95 verzendkosten voor DHL bestellingen en €19,95 voor XXL Pakketen. Voor verzendingen buiten Nederland en België kun je contact opnemen met onze klantenservice ([email protected]) voor een op maat gemaakte offerte.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De meeste producten zijn te groot voor een standaard verzending via de bekende postorder bedrijven. Daarom verzenden wij jouw bestelling via een gespecialiseerd bedrijf dat zo snel mogelijk en met grote zorg jouw bestelling levert.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je jouw pakket kunt volgen.
Zijn wij iets vergeten, verkeerde artikel ontvangen of is het artikel beschadigd?
Wij doen er alles aan om de bestelling in goede orde bij zijn bestemming af te leveren. Helaas gebeurt het weleens dat er bij transport of bij de productie schade is ontstaan. Is dit bij jou het geval? Stuur ons dan een email met jouw bestelnummer en een foto van de beschadiging. Dan kan een van onze experts dit oppakken. Meld schade, verkeerd artikel of missend artikel altijd binnen 14 dagen.
Retourneren
Wat is jullie retourbeleid?
Je hebt het recht om jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het product moet ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Wenst u de product of een bestelling te retourneren? Dit kan via onze retouren pagina, door hier te klikken.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn bestelling?
Binnen Nederland zijn de retourkosten gratis. Voor internationale retourzendingen zijn de kosten voor rekening van de klant.
Wanneer word ik terugbetaald?
Bij Voordelig Design Sanitair verwerken wij de retourzending elke vrijdag (m.u.v. feestdagen). Zodra de retourzending verwerkt is betalen wij binnen 10 werkdagen terug. De door jou gekozen betaalmethode bepaalt de snelheid dat het geld op jouw rekening staat. Heb je na 7 werkdagen nog niks ontvangen op jouw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Om voor een retour in aanmerking te komen, moet je je retour eerst aanmelden. Dit kan via onze retouren pagina, door hier te klikken.
Producten
Bieden jullie garantie op jullie producten?
Ja, op al onze producten bieden wij 5 jaar garantie.
Zijn de producten op voorraad?
Wij proberen onze voorraadniveaus zo actueel mogelijk te houden. De beschikbaarheid van een product wordt aangegeven op de productpagina. Als een product niet op voorraad is, staat dit bij het product vermeld en kan je deze als pre-order product bestellen.
Installatie
Bieden jullie installatie services aan?
Op dit moment bieden wij geen installatie services aan.
Hoe weet ik of een product past in mijn badkamer?
Elke productpagina bevat gedetailleerde afmetingen en installatie-instructies. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor advies.
Klantenservice
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op [email protected] en telefonisch op +31 (0) 297 22 82 20 van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen. Mocht je een klacht hebben, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen ons best doen om jouw probleem naar tevredenheid op te lossen.
Overig
Hebben jullie een fysieke winkel?
Op dit moment zijn wij uitsluitend online actief. Dit stelt ons in staat om de kosten laag te houden en de besparingen door te geven aan onze klanten.
Hoe blijf ik op de hoogte van aanbiedingen en nieuwtjes?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief onderaan onze homepage. Je ontvangt dan regelmatig updates over nieuwe producten, exclusieve aanbiedingen en inspiratie voor jouw badkamer.
Mijn account
Waarvoor een eigen account?
Het voordeel van jouw eigen account bij Voordelig Design Sanitair is dat je de bestelling(en) die je plaatst makkelijk terug kunt vinden. Zeker als je in de toekomst nog een bestelling wilt plaatsen is het aan te raden om een account aan te maken.
Zijn mijn gegevens veilig?
Ja, wij verzamelen jouw gegevens voor het verwerken van jouw bestelling en zorgen ervoor dat deze gegevens ook alleen bij ons blijven. Wij delen jouw accountgegevens dus niet met derden.
Privacy en voorwaarden
Privacyverklaring
Wij hechten, net als jij, waarde aan privacy. Je leest er alles over in onze privacyverklaring.
Algemene voorwaarden
Op al onze bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
Lees hier meer over onze algemene voorwaarden.